Dodaj Ofertę Kupna
Strona Główna > Centrum Wiedzy > Wiadomości
Szanghajskie biuro obsługi w języku migowym
2019-05-14 16:00:00
Źródło: http://www.chinadaily.com.cn/

Szanghaj uruchamia biuro obsługi, które będzie przyjmować petentów porozumiewających się językiem migowym. To pierwsza tego typu inicjatywa w Chinach.

Szanghajska infolinia do spraw usług publicznych, dostępna pod numerem 12345, rozpoczęła 13 maja tego roku świadczenie usług w języku migowym. Osoby z upośledzeniem słuchu i mowy będą mogły zgłaszać skargi, sugestie i zasięgać informacji za pośrednictwem telefonów komórkowych i komputerów. Operatorzy infolinii będą komunikować się z petentami za pomocą kamery i urządzenia zainstalowanego na biurku. Gdy zaistnieje potrzeba, komunikacja będzie mogła się odbywać również za pośrednictwem wiadomości tekstowych.

Szacuje się, że w samym Szanghaju żyje około 200 tysięcy osób z upośledzeniem słuchu, lub mowy. Profesjonalni operatorzy infolinii zapewnią im możliwość komunikacji w dialektycznym i mandaryńskim języku migowym.

Nowa usługa dostępna będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 11.30 oraz od 13.30 – 16.00.

Więcej informacji na stronie: http://www.chinadaily.com.cn/a/201905/14/WS5cda8e73a3104842260bb929.html

Polecana Firma

Usługi BigChina

Zorganizujemy Twoje spotkanie z chińskim partnerem i wprowadzimy Cię w tajniki owocnej współpracy z dalekowschodnim kontrahentem.

> Aranżacja wyjazdów biznesowych

> Szkolenia i konsulting

> Raporty z rynku chińskiego